Już po raz czwarty przedstawiciele handlu detalicznego z branż lifestylowych spotkają się na corocznym Retail Marketing Forum (Forum Marketingu w Handlu Detalicznym).
Impreza będzie miała miejsce 14 września w Warszawie. Wśród wykładów znajdą się „Segmentacja odbiorców” (Maciej Górski, Getresponse), „Skuteczne budowanie lojalności klientów” (Renata Turska, Loycon), „Komunikacja w miejscu sprzedaży” (Jacek Kotarbiński, POPAI), „Rynek centrów handlowych” (Dagmara Filipiak, Jones Lang Lasalle), „Trendy w Visual Merchandisingu” (MarekBorowinski.com), „Czy internet może przyciągnąć klientów do salonów sprzedaży” (Przemysław Fura, OPEN and Partners), „Pozyskiwanie klientów dzięki skutecznym akcjom promocyjnym” (Jerzy Osika, Promedia). Spotkaniu Retail Marketing Forum będzie towarzyszyła też część wystawiennicza, gdzie zaprezentują się firmy z ofertą dla retailu. Więcej informacji i szczegółowy program na www.promedia.biz.pl.