Retail Marketing Forum: mocny program, świetna frekwencja

Około stu trzydziestu osób przybyło na 8. Retail Marketing Forum, imprezę konferencyjno-wystawienniczą poświęconą trendom w marketingu dla sieci sprzedaży i centrów handlowych. Wydarzenie miało miejsce 16 kwietnia 2015 r. w hotelu Sound Garden w Warszawie. Otworzyła je prelekcja na temat centrów handlowych przyszłości wygłoszona przez Elżbietę Dmowską-Mędrzycką, prezes Mediadem. Następnie …

Czytaj dalej

Retail Marketing Forum: Poznaj trendy i zwiększ sprzedaż

 Trendy w retail marketingu będą tematem przewodnim nadchodzącej 8. edycji Retail Marketing Forum. Wydarzenie organizowane przez firmę Promedia odbędzie się 16 kwietnia 2015 w Sound Garden Hotel w Warszawie. Specjaliści z branży przedstawią najnowsze trendy marketingowe oraz narzędzia, które pozwalają wyróżnić się na tle konkurencji, przyciągnąć klientów i podnieść sprzedaż. …

Czytaj dalej

Rekordowa frekwencja na Retail Marketing Forum

Ponad sto dwadzieścia osób wzięło udział w 5. Retail Marketing Forum, wydarzeniu dla sieci handlowych. Organizatorzy zanotowali 15 procentowy wzrost liczby uczestników. 17 kwietnia 2012 roku menadżerowie sieci handlowych spotkali się na 5. edycji Retail Marketing Forum. Wydarzenie, zorganizowane przez wydawnictwo Promedia w Adgar Plaza w Warszawie, przyciągnęło ponad sto …

Czytaj dalej

V Retail Marketing Forum: 17 kwietnia 2012, Adgar Plaza Warszawa

17 kwietnia odbędzie się 5. edycja Retail Marketing Forum – imprezy dla sieci handlowych z branż lifestyle’owych (moda, wyposażenie wnętrz, itp.). Uczestnicy Forum dowiedzą się, jak skutecznie przyciągnąć do swoich salonów klientów posługując się najnowszymi narzędziami marketingowymi. W ramach Retail Marketing Forum praktycy z dziedziny marketingu przeprowadzą wykłady, jak wykorzystać …

Czytaj dalej

Retail Marketing Forum: Marketing w detalu

Już po raz czwarty przedstawiciele handlu detalicznego z branż lifestylowych spotkają się na corocznym Retail Marketing Forum (Forum Marketingu w Handlu Detalicznym). Impreza będzie miała miejsce 14 września w Warszawie. Wśród wykładów znajdą się „Segmentacja odbiorców” (Maciej Górski, Getresponse), „Skuteczne budowanie lojalności klientów” (Renata Turska, Loycon), „Komunikacja w miejscu sprzedaży” …

Czytaj dalej