Było głośno, kolorowo i radośnie. ARW Image Public Relations po raz piąty zorganizowała akcję charytatywną „Deweloperzy dzieciom”. W poniedziałek, 6 grudnia, przez centrum Poznania przejechała karawana, składająca się z czerwonych fiatów 126 p., eskortująca nikogo innego, jak św. Mikołaja. Setki uśmiechniętych małych twarzy – to efekty tegorocznej edycji „Deweloperów dzieciom”.

Poznańska akcja „Deweloperzy Dzieciom” jest pierwszą i jedyną tego typu imprezą w Polsce. Zawsze gromadzi setki najmłodszych poznaniaków. W tym roku przez centrum Poznania przejechała „karawana św. Mikołaja”, która później zatrzymała się na pl. Wolności.

Pierwszy raz uczestniczę w tej akcji. To ewenement, by w dzisiejszych czasach stać kogoś było na bezinteresowny gest. A tu proszę poznańscy deweloperzy zrzucają się na prezenty dla dzieci  – mówi Antoni Dąbrowski, który na akcję „Deweloperzy dzieciom” przyszedł z wnukami.

Były konkursy, malowanie twarzy, rysowanie kartek świątecznych. Sześcioletnia Tosia Pawlukiewicz przygotowała specjalny rysunek dla świętego Mikołaja, za który otrzymała upominek. – Dostałam piękną poduszeczkę od Mikołaja. Będę z nią codziennie spała – mówiła dziewczynka tuż po imprezie.

Po raz kolejny akcję wsparła Komenda Miejska Policji. Mundurowi rozdawali dzieciom odblaski i zachęcali jednocześnie do przestrzegania zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego zimą. Do zadań maluchów należało m.in. umiejscowienie odblasków na rysunku przedstawiającym sanie świętego Mikołaja. Wszystko po to, by Gwiazdor mógł bezpiecznie docierać do dzieci z prezentami. W konkursach policjantów udzielała się zwłaszcza ośmioletnia Agata Ratajczak. Jak sama przyznaje, lubi malować, dlatego uczestniczenie w konkursie to dla niej czysta przyjemność. Jej talent dostrzegł sam gość z Laponii. – Nagrodził mnie zestawem koralików, z których można przygotować biżuterię. Na pewno zrobię jakieś kolczyki dla siebie i dla mamy – zapowiadała Agata.

Do akcji Deweloperzy Dzieciom przystąpiły w tym roku firmy: Agencja Inwestycyjna, Agrobex, Dom-Eko, Family House, Kalbud, Linea, Long Bridge, Nickel Development, Ronson Development, Skaland, Villa, Virke. W organizacji mikołajkowej edycji Deweloperów Dzieciom wzięli także udział Agencja Smart-Look oraz Klub Miłośników Fiata 126p. Członkowie tego ostatniego zapowiedzieli, że chętnie wezmą udział w kolejnych edycjach imprezy. – Uczestniczenia w akcji „Deweloperzy dzieciom” to dla nas zaszczyt. Najcenniejsze były uśmiechy dzieci, gdy przyjechaliśmy z Mikołajem na plac Wolności – przyznawał Jarosław Kaczmarek, prezes Klubu Miłośników Fiata 126p.

Patronat medialny nad akcją objęli: Ratajska Telewizja Kablowa, Radio Emaus, portal poznańskie-nieruchomości.pl

Źródło: PR

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *