23 kwietnia 2013 roku w warszawskim hotelu Novotel Airport miało miejsce ważne dla segmentu farb i efektów dekoracyjnych wydarzenie. Podczas zorganizowanej dla mediów konferencji prasowej odbyła się oficjalna prezentacja debiutującej na rynku marki JEGER.

 

 

Członkowie prezydium podczas konferencji marki JRGER

 Fot. JEGER

Głównym punktem spotkania było przedstawienie nowej marki oraz idei, która przyświecała właścicielom podczas jej tworzenia. W trakcie prezentacji podkreślano, że produkty sygnowane logo JEGER są łatwe w zastosowaniu oraz gotowe do użycia, dzięki czemu każdy jest w stanie samodzielnie wykonać nimi efekty dekoracyjne w swoim domu lub mieszkaniu. „Osoby, które podejmą decyzję o odnowieniu swoich wnętrz przy pomocy produktów marki JEGER oczywiście mogą skorzystać z pomocy naszej autoryzowanej ekipy. Wystarczy zadzwonić pod numer ogólnopolskiej infolinii, gdzie uzgodnimy wszystkie szczegóły dotyczące lokalizacji, terminu przyjazdu oraz wykonania usługi przez specjalistów”- wyjaśnia Wojciech Rybiński ekspert marki JEGER. Podczas spotkania zaprezentowano także opracowaną w ostatnim czasie firmową stronę internetową. Jest ona dostępna pod adresem www.jeger.pl i zawiera nie tylko ekspozycję produktów, ale także szczegółowe opisy jak krok po kroku przygotować podłoże oraz wykonać dany efekt dekoracyjny. Dodatkową pomocą dla osób chcących samodzielnie odświeżyć wygląd pomieszczeń są filmy instruktażowe. Na www.jeger.pl znajduje się także dział porad oraz wizualizacje konkretnych efektów w różnych pomieszczeniach, które pomogą nam w wyborze rodzaju efektu oraz jego koloru.

Największym zainteresowaniem cieszyły się jednak dwa ostatnie punkty programu spotkania, czyli prezentacja produktów oraz pokaz nakładania oraz modelowania efektów dekoracyjnych marki JEGER. Wśród zaproszonych gości znalazło się kilku ochotników, którzy samodzielnie wykonali efekty dekoracyjne na przygotowanej do tego powierzchni. „Byliśmy mile zaskoczeni, że debiut marki JEGER spotkał się z tak dużym zainteresowaniem ze strony mediów. Mamy nadzieję, że zmienimy postrzeganie dekoracyjnego malowania ścian, jako zajęcia wykonywanego wyłącznie przez fachowców. Produkty sygnowane logo JEGER są tak łatwe w użyciu, że każda osoba, która wcześniej nie wykonywała takich prac, poradzi sobie z nałożeniem i modelowaniem efektu dekoracyjnego. Jedyne, czego potrzebujemy to odrobina wyobraźni” – podsumowuje Wojciech Rybiński, przedstawiciel marki JEGER.

Nowe farby i efekty dekoracyjne marki JEGER mogą stanowić ciekawą alternatywę dla znanych już produktów. Szeroka gama komplementarnych, prostych w użyciu materiałów wysokiej jakości z pewnością zaciekawi zarówno Klientów indywidualnych, jak i profesjonalnych wykonawców.

PR

LA

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *