W jaki sposób serwisowanie floty samochodowej w sieci NordGlass wpływa na redukcję kosztów w firmie? Na to pytanie odpowiada Piotr Trzcionka, Dyrektor Sprzedaży Krajowej firmy NordGlass, właściciela największej w Polsce sieci serwisów naprawy i wymiany szyb samochodowych.
„Redukcja kosztów kojarzy się często z rezygnacją z pewnych usług albo pogorszeniem ich standardu. Tymczasem umiejętne korzystanie z oferowanych posiadaczom floty warunków handlowych pozwala nie tylko na utrzymanie najwyższej jakości usług, ale także korzystanie z wielu udogodnień, które dodatkowo przekładają się na pożądane oszczędności” – zaznacza ekspert firmy NordGlass
„Na rynku naprawy i wymiany szyb samochodowych różnice są znaczne. W porównaniu z ofertą ASO, koszty naprawy i wymiany szyb w serwisach NordGlass są od 40% do 50% niższe, w zależności od marki i modelu pojazdu.” – mówi Piotr Trzcionka i dodaje: „Oczywiście można korzystać z jeszcze tańszych usług, wybierając np. tanie i przy tym wątpliwej jakości szyby i niesprawdzoną chemię do ich montażu, ale wtedy trzeba liczyć się z pogorszeniem jakości usług i wynikającym z tego większym ryzykiem.”.
Ekspert zwraca również uwagę na inne zalety oddania floty pod opiekę sieci NordGlass. „Duże sieci posiadają placówki na terenie całego kraju. W przypadku NordGlass jest to w tej chwili już ponad 120 wyspecjalizowanych warsztatów, których dostępność przekłada się na oszczędność czasu, a więc i pieniędzy. Istotny jest również fakt, że stacje oferują nie tylko szybką, trwającą zwykle nie dłużej niż 2 godziny wymianę szyb, ale także ich serwis. Wykwalifikowani pracownicy tych placówek na bieżąco oceniają uszkodzenia, a decyzja o możliwości zastosowania drobnej naprawy zamiast całkowitej wymiany dodatkowo pomoże zatrzymać w firmowym portfelu więcej pieniędzy”.
Na koniec ekspert zwraca uwagę na bardziej indywidualne, preferencyjne warunki handlowe przygotowane z myślą o podmiotach posiadających flotę: „Każdy zleceniobiorca stara się zaproponować takie udogodnienia, które jeszcze bardziej podniosą komfort użytkowania floty. Firma NordGlass realizuje i rozlicza usługi w ramach szkód komunikacyjnych, proponuje również spersonalizowaną usługę ze strony Biura Klientów Korporacyjnych. Istnieje także możliwość dojazdu do klienta w celu wykonania naprawy lub wymiany szyb. Co niezwykle istotne, NordGlass oferuje także dogodne terminy płatności, a na usługę naprawy oraz montażu szyby czołowej obowiązuje bezterminowa gwarancja.”