Zarządzanie nieruchomościami jest umiejętnością łączenia takich elementów jak ludzka praca, nowoczesne technologie i procesy zarządzania.
Głos zabierze:
- 
Sabina Augustynowicz – Redaktor Naczelny, Miesięcznik Administrator, portal Administrator24.info 
- 
Joanna Kozarzewska – Business Unit Manager, HRK Real Estate & Construction 
- 
Prof. nadzw. AGH dr hab. inż. Jerzy Mikulik – Polski Komitet Normalizacyjny 
Patronat Honorowy: Krajowa Izba Gospodarki Nieruchomościami i Polski Komitet Normalizacyjny oraz Mazowieckie Stowarzyszenie Gospodarki Nieruchomościami „SPECJAL”
Zagadnienia tematyczne konferencji:
Narzędzia informatyczne wspierające procesy biznesowe przedsiębiorstw w kontekście obsługi nieruchomości:
- 
zarządzanie środkami trwałymi (oprogramowanie do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa, zarządzania materiałowego i zarządzania zasobami/sprzętem oraz usprawniające wykonywanie zamówień produkcyjnych, zamówień zakupu oraz procesy utrzymania ruchu) 
- 
zarządzanie wynikami działalności (narzędzia do zarządzania wydajnością przedsiębiorstwa, planowania, opracowywania budżetu, konsolidacji finansowej, składania raportów i wykonywania analiz, budowanie strategii biznesowych, budżetów i działań operacyjnych) 
- 
zarządzanie finansami (rozwiązania do zarządzania finansami i planowania budżetu przedsiębiorstwa, systemy księgowe, zarządzanie czynszem, opłatami, kosztami) 
- 
zarządzanie zasobami ludzkimi (systemy do zarządzania zasobami ludzkimi ) 
- 
zarządzanie łańcuchem dostaw, obsługa floty samochodowej firm, prowadzeniu parkingu 
- 
zarządzanie usługami telekomunikacyjnymi 
- 
zarządzanie najmem 
- 
planowanie udogodnień w cyklu życie nieruchomości oraz zarządzanie jakością i niezawodnością udogodnień 
- 
systemy utrzymania obiektów i urządzeń – technologie budynkowe 
- 
zarządzanie ryzykiem i bezpieczeństwo budynku 
- 
outsourcing (ekonomiczny, techniczny, infrastrukturalny) 
- 
green building – zielony wymiar funkcjonowania obiektów 
Grupa docelowa:
- 
osoby profesjonalnie zajmujące się gospodarowaniem budynkami, chcące rozszerzyć swoją wiedzę na temat zarządzania udogodnieniami w budynkach oraz poznać dostępne rozwiązania 
- 
osoby odpowiedzialne za eksploatację, utrzymanie i wykonywanie remontów instalacji technicznych w budynkach. 
- 
dyrektorzy techniczni, osoby odpowiedzialne za informatyczne systemy zarządzania, systemy alarmowe i bezpieczeństwo, instalacje, urządzenia automatyki w budynku 
- 
właściciele nieruchomości, developerzy, dyrektorzy administracyjni, facility managerowie, property, managerowie, office managerowie, project managerowie, zarządcy nieruchomości komercyjnych 
- 
architekci, developerzy, inżynierowie i projektanci w tym: zarządcy budynków, inwestorzy, developerzy, rzeczoznawcy majątkowi, pośrednicy w handlu nieruchomościami, specjaliści z zakresu gospodarki przestrzennej, technicy 
- 
przedstawiciele funduszy inwestycyjnych 
- 
przedstawiciele firm zarządzających obiektami komercyjnymi 
- 
konsultanci ds. nieruchomości 
- 
osoby reprezentujące pojedyncze biurowce i portfele nieruchomości biurowych, centra handlowe, centra magazynowe i logistyczne, szpitale, przedsiębiorstwa produkcyjne, 
- 
przedstawiciele spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych 
Dla ww. osób konferencja jest bezpłatna!
