Startuje kampania reklamowa marki NEO

Od 21 września do 11 października w czołowych stacjach telewizyjnych wyświetlonych zostanie ponad 4500 spotów marki NEO. To część największej do tej pory kampanii reklamowej marki.
 
W spotach zobaczymy profesjonalistów korzystających podczas pracy z najwyższej jakości narzędzi marki NEO. Powstały trzy wersje spotów reklamowych – dwa zakończą się informacjami o najnowszych zestawach kluczy oraz planszą z listą partnerów handlowych. Natomiast jeden poinformuje o promocyjnej akcji konsumenckiej.

Aktywność w telewizji zostanie wsparta działaniami online. Na wybranych portalach pojawią się banery reklamowe, a przed materiałami video, na portalu YouTube i w playerach VOD, będzie można obejrzeć spoty.
Na fanów marki NEO w mediach społecznościach czekają konkursy z nagrodami.
 
Akcja konsumencka, o której informować będą spoty telewizyjne, potrwa od 18 września do 16 listopada 2015. Każdy konsument, który w ciągu 14 dni od zakupu wybranego zestawu narzędzi marki NEO zarejestruje się na stronie neo-tools.com otrzyma w prezencie jedno z czterech narzędzi wielofunkcyjnych.
 
– To pierwsza kampania telewizyjna marki NEO. Naszym celem jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki skierowanej do profesjonalistów, która stawia na jakość i wytrzymałość swoich produktów. Drugim niezmiernie ważnym elementem działań marketingowych jest wsparcie sprzedaży nowych zestawów narzędzi, na które udzielamy 25-letniej gwarancji – mówi Radosław Fiślak, Menedżer Marketingu ds. Rynku Krajowego Grupy Topex.
 
 
O marce
NEO to marka profesjonalnych narzędzi mechanicznych i ogólnobudowlanych, zaprojektowanych w oparciu o najnowsze technologie i z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów. Produkty NEO przeznaczone są do intensywnej pracy przy dużych obciążeniach, dlatego sięgają po nie zarówno profesjonaliści, jak i wymagający pasjonaci.

 

PR

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *