Pierwszy samodzielny butik marki Armani Jeans w Warszawie

Armani Jeans to marka należąca do prestiżowego domu mody rozpoznawalnego na całym świecie. Prezentowane przez nich produkty cechuje oryginalne wzornictwo i najwyższa jakość. Marka od lat dokłada wszelkich starań, aby także wystrój butików dorównywał kolekcjom. Dlatego też wnętrza sklepów Armani na całym świecie są dopracowywane w najdrobniejszych szczegółach i realizowane przez najlepszych specjalistów z branży retail. Za adaptację włoskiego projektu w Polsce odpowiada Forbis Group.

Grupa Armani jest obecnie jedną z wiodących marek w sektorze mody i dóbr luksusowych na świecie. Zajmuje się projektowaniem, produkcją, dystrybucją i sprzedażą produktów takich jak: odzież, dodatki, okulary, zegarki, biżuteria, elementy wystroju wnętrza, perfumy i kosmetyki. Jedną z sub marek należących do domu mody jest Armani Jeans, która powstała w 1981 roku. Jest przede wszystkim adresowana do młodych kobiet i mężczyzn ceniących sobie sportową elegancję oraz niezobowiązujący szyk. Na świecie jest już 18 butików Armani Jeans. Jeden z nich, warszawski, został otwarty w galerii Plac Unii City Shopping, a za jego wykonanie odpowiadała grupa Forbis.

Co ciekawe, Forbis Group jest pierwszą pracownią spoza półwyspu apenińskiego tworząca lokal dla tej marki. – To duże wyróżnienie, ale także duże wyzwanie – podkreśla Marcin Powierza, dyrektor zarządzający Forbis Group. Sprawowaliśmy nadzór nad zleceniem od momentu otrzymania koncepcji aranżacji, aż do końca prac wykończeniowych – dodaje Powierza. Zadaniem projektantów było odtworzenie projektu zgodnego z włoskimi standardami elegancji i stylu wyznaczanymi przez samego Armaniego.

Część materiałów potrzebnych do urządzenia butiku została sprowadzona prosto z Włoch. Te wykonane w Polsce pochodzą z fabryki mebli Forbis Group. – Wszystkie meble wykonywane w kraju przez naszą firmę zostały stworzone zgodnie z kanonem wyznaczonym przez markę Armani – zapewnia architektka Forbis Anna Sulima-Gillow.

Z zewnątrz, butik wita nas przeszklonymi witrynami i dużym logo marki w czerwonym kolorze. Wnętrze natomiast zdominowane jest przede wszystkim przez barwy szarości z elementami klasycznej czerni i bieli. Styl tego miejsca przypomina klimat miejskiej dżungli. Powieszone na ścianach lustra, skórzane i błyszczące elementy oraz srebrzystoszare pufy nadają chłodnemu i urbanistycznemu wnętrzu elegancji i splendoru charakterystycznego dla Armaniego. Oświetlenie zostało rozmieszczone tak, aby idealnie doświetlało wieszaki na ubrania i szklane półki.

Stworzenie spójnej koncepcji i wnętrza spełniającego obietnice zadeklarowaną marce to najważniejszy cel w projektowaniu sklepu, ale także przy adaptacji już istniejącego konceptu. Tylko takie wnętrze – niepowtarzalne i ściśle powiązane z tożsamością i wizerunkiem firmy, pozwoli budzić zaufanie i trwałe relacje z klientem. Dlatego też pracownicy Forbis Group dołożyli wszelkich starań, aby zrealizowac założenia światowego koncernu i odtworzyć przestrzeń butiku tak, aby dostosować go do wybranego wnętrz i rynku polskiego, nie tracąc jednocześnie oryginalności projektu.

***

Forbis Group jest ekspertem w rozwiązaniach projektowych dla branży retail. Oferuje projektowanie wnętrz zarówno punktów handlowo – usługowych, jak i części wspólnych w centrach handlowych. Zapewnia kompleksową aranżację i ekspozycję produktów. Wykonuje i dostarcza pełne wyposażenie sklepów, w tym meble sklepowe własnej produkcji, zapewniając wysoki profesjonalizm działań oraz skuteczny project management.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *