GutPR wybiera Najładniejszą Placówkę Bankową 2012

W ostatnich dniach ruszył plebiscyt na „Najładniejszą Placówkę Bankową 2012” organizowany przez Banking-Magazine. Działaniami komunikacyjnymi dla tej akcji zajmie się agencja GutPR – jeden z partnerów plebiscytu. Organizowany przez Banking-Magazine konkurs „Najładniejsza placówka bankowa 2012” ma na celu wyłonienie najbardziej oryginalnej pod względem architektonicznym oraz wizualnym wystrojem wnętrza, stacjonarnej placówki/oddziału …

Czytaj dalej

Plebiscyt: „Najciekawsze Logo Banku 2012”

W ostatnich dniach ruszył plebiscyt na „Najciekawsze Logo Banku 2012” organizowany przez Banking-Magazine. „Najciekawsze Logo Banku 2012” to pierwsza edycja akcji, mającej na celu wyłonienie znaku graficznego banku, charakteryzującego się najbardziej przejrzystym przekazem oraz ciekawą formą graficzną dla potencjalnego odbiorcy. Wyboru dokona kapituła złożona z osobowości reprezentujących różne środowiska, począwszy …

Czytaj dalej