Warszawskie Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska będzie gościć w tym roku dwie imprezy nieruchomościowe przygotowywane przez redNet Media, największego organizatora targów mieszkaniowych w Polsce. Pierwszą planowaną imprezą targową jest I Piknik Mieszkaniowy Tabelaofert.pl, który odbędzie się już wiosną, w dniach 14-15 maja. Towarzyszyć jej będą organizowane na hali obok Targi Przedszkolaka. Druga – I Święto Nieruchomości połączone z XVIII Targami Mieszkaniowymi Tabelaofert.pl – zorganizowana zostanie tuż po wakacjach w dniach 3 i 4 września.
– Nasze centrum targowo-kongresowe przy Marsa 56c jest nową lokalizacją dla cyklicznie organizowanych Targów Mieszkaniowych Tabelaofert.pl. Odbędą się u nas też nowe wydarzenia nieruchomościowe organizowane przez redNet Media: I Piknik Mieszkaniowy i I Święto Nieruchomości. Co ważne dla rozwoju naszego centrum, są to kolejne duże imprezy konsumenckie, które będziemy gościć. Dysponujemy nowoczesnym obiektem, zapleczem technicznym i szerokimi możliwościami aranżacyjnymi, które doskonale nadają się do organizacji tego typu wydarzeń. Firmy organizujące u nas imprezy wystawiennicze doceniają walory naszego centrum, jak również atuty prawobrzeżnej części Warszawy, która staje się coraz bardziej atrakcyjnym miejscem, zwłaszcza jeżeli chodzi o rynek nieruchomości – mówi Bartosz Sosnowski, prezes zarządu MT Polska.
Targi organizowane przez spółkę redNet Media odbywają się w siedmiu największych miastach Polski. Regularnie skupiają lokalne grono wiarygodnych i największych deweloperów, jak również doradców finansowych, instytucje prawne czy ekonomiczne. W Warszawie tegoroczne edycje targów spółka zorganizuje tradycyjnie już w Pałacu Kultury i Nauki oraz po raz pierwszy w nowym miejscu, nowoczesnym Centrum Targowo- Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c. Obiekt oddalony jest 9 km od Dworca Centralnego, 6 km od Dworca Wschodniego i 14 km od lotniska Okęcie. Przy centrum znajduje się 1500 miejsc parkingowych oraz stały postój taksówek. Do obiektu można również dojechać komunikacją miejską za pośrednictwem 10 miejskich linii autobusowych z różnych punktów Warszawy, a ze Śródmieścia i Dworca Wschodniego można dostać się Pociągami Kolei Mazowieckich.
***
MT Polska zarządza jednym z najnowocześniejszych obiektów targowo-kongresowo-eventowych w Polsce – Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska. Jest ono w pełni dostosowane do organizacji targów, zjazdów, konferencji i eventów (w tym bankietów, koncertów czy zawodów sportowych). Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań, szerokie bramy rozładunkowe, specjalne podjazdy dla samochodów ciężarowych oraz bezsłupowa konstrukcja umożliwiają pełną swobodę adaptacyjną, nawet w przypadku niestandardowych aranżacji i skomplikowanych konstrukcji. Komfortowe warunki dla organizacji targów, eventów czy spotkań biznesowych zapewniają także klimatyzowana hala, przestronny hol oraz nowoczesne zaplecze biurowo-konferencyjne. Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c to obiekt o powierzchni 15 200 mkw., z tego 10 000 mkw. stanowi hala wystawiennicza, 4 000 mkw. teren zewnętrzny, zaś 1 200 mkw. zajmują obiekty konferencyjno-biurowe.
Firma MT Polska powstała w 1993 r. i pierwotnie zajmowała się organizacją targów. Od 2008 r. MT Polska jest operatorem centrum przy ul Marsa 56c i obecnie jest to podstawowy obszar jej działalności.
Spółka redNet Media jest organizatorem jednej z najważniejszych imprez targowych w branży nieruchomości: Targów Mieszkaniowych tabelaofert.pl, które odbywają się w siedmiu największych aglomeracjach Polski. Targi regularnie skupiają grono wiarygodnych i największych deweloperów, jak również doradców finansowych, instytucje prawne i ekonomiczne.
redNet Media jest także wydawcą branżowych publikacji (Katalog Mieszkaniowy oraz Mapa Inwestycji Mieszkaniowych) oraz inicjatorem szkoleń poświęconych rynkowi nieruchomości – warsztatów dla deweloperów „Targi – jak przekuć obecność na transakcje” oraz warsztaty dla zwiedzających „7 kroków do własnego M”.W ramach przyjętej strategii Spółka konsekwentnie realizuje plany ekspansji na nowe rynki – jest to związane zarówno z planami rozwoju redNet Media, jak i sytuacją na rynku nieruchomości – rozwijającym rynkiem i pojawieniem się coraz bardziej świadomego, wyedukowanego konsumenta.
źródło: PR