Nowy typ wysokoselektywnego szkła przeciwsłonecznego: Pilkington Suncool™ 60/31 wyróżnia się bardzo niską refleksyjnością. Współczynnik odbicia światła na poziomie 11% idzie w parze z niską przepuszczalnością energii słonecznej, wysoką przepuszczalnością światła i niskim współczynnikiem przenikania ciepła. Nowe szkło znakomicie nadaje się do neutralnych przeszklonych fasad o niskiej refleksyjności i doskonałych parametrach świetlnych i energetycznych.
Grupa wysokoselektywnych szkieł przeciwsłonecznych Pilkington Suncool™ to kilkanaście produktów zapewniających skuteczną ochronę przed nadmiernym nasłonecznieniem. Do tego bogatego asortymentu dołącza teraz nowy produkt – szkło Pilkington Suncool™ 60/31, które odpowiada na zapotrzebowanie rynku w zakresie wysokoselektywnych szkieł przeciwsłonecznych o obniżonej refleksyjności. Nowe szkło o współczynniku odbicia światła LR = 11% zastępuje swojego poprzednika: szkło Pilkington Suncool™ 60/30 o refleksyjności na poziomie 19%. Niski poziom odbicia światła szkła Pilkington Suncool™ 60/31 przekłada się z jednej strony na dobre doświetlenie wnętrz światłem dziennym, z drugiej zaś na „neutralność” szklanych elewacji.
Jednocześnie nowe szkło przeciwsłoneczne Pilkington Suncool™ 60/31 charakteryzuje się bardzo dobrymi parametrami świetlnymi i energetycznymi. Posiada wysoką przepuszczalność światła LT = 60%, niską przepuszczalność energii słonecznej g = 32% i niski współczynnik przenikania ciepła Ug = 1,0 W/m2K. Dzięki takim właściwościom zastosowanie szkła Pilkington Suncool™ 60/31 zapewnia efektywną ochronę przed słońcem i dobrą izolacyjność cieplną przy jednoczesnym dostępie dużej ilości światła dziennego do pomieszczeń.
Koniec
Informacje dla wydawców:
Pilkington zajmuje się produkcją szkła od roku 1826. W roku 2006 firma Pilkington została przejęta przez japoński koncern NSG Group. Marka Pilkington została zachowana jako nazwa produktów Grupy przeznaczonych dla przemysłu budowlanego i motoryzacyjnego. Powiększone NSG Group jest obecnie jednym z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych działając w dwóch podstawowych sektorach: motoryzacyjnym (rynek części oryginalnych i zamiennych) oraz w obszarze szkła technicznego i architektonicznego, które obejmują szkło i produkty szklane do budynków nowych i poddawanych renowacji, szeroką gamę produktów o wartości dodanej, a także zaawansowane produkty dla technologii informatycznych i komunikacyjnych, zastosowań technicznych i energetyki słonecznej. Produkcja odbywa się w 30 krajach na czterech kontynentach. Produkty Grupy sprzedawane są w ok. 130 krajach. W roku podatkowym zakończonym 31 marca 2014 r. sprzedaż Grupy wyniosła ok. 4,5 miliarda euro. Z łącznej sprzedaży Grupy 39% zrealizowano w Europie, 30% w Japonii, 16% w Ameryce Północnej, a 15% w pozostałych częściach świata.
Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.pilkington.pl
Kontakt dla dziennikarzy:
Monika Pezda, Konsultant ds. PR, tel.: 502 575 453, e-mail: mpezda@effectivepr.pl
Jolanta Lessig, Kierownik Komunikacji Marketingowej na Europę, Szkło Architektoniczne,
NSG Group, tel.: 22 548 75 02, fax: 22 548 75 22, e-mail: Jola.Lessig@pl.nsg.com
PILKINGTON POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Sandomierzu
27-600 Sandomierz, ul. Portowa 24 tel. 48 15 8323041-49 lub 48 15 8326100 fax 48 15 8323925
REGON 830169653 NIP 864-00-04-979 Sąd Rejonowy w Kielcach X Wydział Gospodarczy Krajowego
Rejestru Sądowego KRS 0000023372 Kapitał zakładowy: 147 340 000 PLN
Zarząd: Prezes – Krzysztof Granicki, członek – Jerzy Baran.
www.pilkington.pl
Nowy typ wysokoselektywnego szkła przeciwsłonecznego: Pilkington Suncool™ 60/31 wyróżnia się bardzo niską refleksyjnością. Współczynnik odbicia światła na poziomie 11% idzie w parze z niską przepuszczalnością energii słonecznej, wysoką przepuszczalnością światła i niskim współczynnikiem przenikania ciepła. Nowe szkło znakomicie nadaje się do neutralnych przeszklonych fasad o niskiej refleksyjności i doskonałych parametrach świetlnych i energetycznych.
Grupa wysokoselektywnych szkieł przeciwsłonecznych Pilkington Suncool™ to kilkanaście produktów zapewniających skuteczną ochronę przed nadmiernym nasłonecznieniem. Do tego bogatego asortymentu dołącza teraz nowy produkt – szkło Pilkington Suncool™ 60/31, które odpowiada na zapotrzebowanie rynku w zakresie wysokoselektywnych szkieł przeciwsłonecznych o obniżonej refleksyjności. Nowe szkło o współczynniku odbicia światła LR = 11% zastępuje swojego poprzednika: szkło Pilkington Suncool™ 60/30 o refleksyjności na poziomie 19%. Niski poziom odbicia światła szkła Pilkington Suncool™ 60/31 przekłada się z jednej strony na dobre doświetlenie wnętrz światłem dziennym, z drugiej zaś na „neutralność” szklanych elewacji.
Jednocześnie nowe szkło przeciwsłoneczne Pilkington Suncool™ 60/31 charakteryzuje się bardzo dobrymi parametrami świetlnymi i energetycznymi. Posiada wysoką przepuszczalność światła LT = 60%, niską przepuszczalność energii słonecznej g = 32% i niski współczynnik przenikania ciepła Ug = 1,0 W/m2K. Dzięki takim właściwościom zastosowanie szkła Pilkington Suncool™ 60/31 zapewnia efektywną ochronę przed słońcem i dobrą izolacyjność cieplną przy jednoczesnym dostępie dużej ilości światła dziennego do pomieszczeń.
Informacje dla wydawców:
Pilkington zajmuje się produkcją szkła od roku 1826. W roku 2006 firma Pilkington została przejęta przez japoński koncern NSG Group. Marka Pilkington została zachowana jako nazwa produktów Grupy przeznaczonych dla przemysłu budowlanego i motoryzacyjnego. Powiększone NSG Group jest obecnie jednym z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych działając w dwóch podstawowych sektorach: motoryzacyjnym (rynek części oryginalnych i zamiennych) oraz w obszarze szkła technicznego i architektonicznego, które obejmują szkło i produkty szklane do budynków nowych i poddawanych renowacji, szeroką gamę produktów o wartości dodanej, a także zaawansowane produkty dla technologii informatycznych i komunikacyjnych, zastosowań technicznych i energetyki słonecznej. Produkcja odbywa się w 30 krajach na czterech kontynentach. Produkty Grupy sprzedawane są w ok. 130 krajach. W roku podatkowym zakończonym 31 marca 2014 r. sprzedaż Grupy wyniosła ok. 4,5 miliarda euro. Z łącznej sprzedaży Grupy 39% zrealizowano w Europie, 30% w Japonii, 16% w Ameryce Północnej, a 15% w pozostałych częściach świata.
Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej www.pilkington.pl