Od kilku lat zaobserwować można wyraźny wzrost sprzedaży polskich okien i drzwi na rynki europejskie. Szacuje się, że co roku eksport zwiększa się o kolejne 10%. Niewątpliwie jednym z największych polskich eksporterów jest MS więcej niż OKNA.
Jednym z celów, jakie w swojej działalności stawia sobie słupska firma MS więcej niż OKNA jest zapewnienie dostępności produktów wszystkim klientom, w wielu miejscach świata. To właśnie dlatego firma stale z sukcesami poszukuje nowych rynków zbytu. Współpraca z krajami z różnych stron świata przekłada się na dobre wyniki, tylko w 2014 roku około 55% całej produkcji trafiło na zagraniczne rynki zbytu.
Przewaga polskich okien
Tym, co w wyraźny sposób wyróżnia polskich producentów okien na tle Europy, to jakość oferowanych przez nich produktów. Wykonanie na najwyższym poziomie, dbałość o najmniejsze detale, to największe zalety polskich okien. Tym, co jest dodatkową zaletą MS więcej niż OKNA to zapewnienie swoim kontrahentom sprawnej obsługi, logistyki oraz transportu. MS więcej niż OKNA gwarantuje swoim dystrybutorom wsparcie sprzedażowe i marketingowe na każdym etapie zakupów, co przekłada się na bezpośrednie zadowolenie Klientów.
Europejski rynek MS więcej niż OKNA
MS więcej niż OKNA eksportuje swoje produkty do wielu krajów. Okna trafiają m. in. do Niemiec, Włoch, Portugalii, Holandii, Szwecji, Francji, Belgii, Wielkiej Brytanii, lecz również do Stanów Zjednoczonych i Kanady. Największy rynek zbytu stanowią Niemcy, gdzie dostarczane są okna MSline. Najszybszy jednak wzrost eksportu produktów MS więcej niż OKNA dotyczy Włoch, gdzie najlepiej sprzedają się okna SEVENline.
„Oferta MS więcej niż OKNA jest bardzo szeroka. Produkty, które sprzedajemy na poszczególnych rynkach są urozmaicone i dostosowane do wymagań i uwarunkowań poszczególnych rynków”, mówi Piotr Nadolny, Dyrektor Handlowy MS więcej niż OKNA. Dzięki tak szerokiemu asortymentowi firma ma możliwość odnalezienia się na każdym rynku.
Szanse na dalszy rozwój eksportu na rynki zagraniczne, MS więcej niż OKNA upatruje w swojej obecności na międzynarodowych targach, m.in. w Norymberdze, Monachium, czy innych lokalnych wydarzeniach w Niemczech i Włoszech. Uczestnictwo w tego typu wydarzeniach branżowych daje możliwość do poszerzania relacji biznesowych.