Wystartowała kolejna kampania marki TOPEX, lidera polskiego rynku narzędziowego i jednego z najważniejszych dostawców w Europie Środkowo-Wschodniej. Kampania w TV potrwa dwa tygodnie.
Kampania wystartowała 22 czerwca. Przez dwa tygodnie, do 5 lipca, na antenach TVP, Polsatu oraz stacji tematycznych zostanie wyemitowanych ponad 3000 spotów. Zaplanowane zostało także wsparcie online: kampania banerowa, VOD oraz działania w mediach społecznościowych. Przez kilka dni poprzedzających Dzień Ojca, od 19 do 23 czerwca, dodatkowa kampania online marki TOPEX pod hasłem „Prezent na Dzień Ojca” zachęca do zakupu m.in. zestawów narzędziowych w promocyjnych cenach.
Dzięki dedykowanym materiałom, kampania będzie widoczna również w punktach sprzedaży.
– Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży oraz wzmocnienie wizerunku marki TOPEX jako solidnej, godnej zaufania i w przystępnej cenie. To główne atrybuty marki TOPEX, dzięki którym jest ona dziś doskonale znana polskim majsterkowiczom i darzona przez nich zaufaniem – powiedział Radosław Fiślak, Menedżer Marketingu ds. Rynku Krajowego Grupy Topex.
Adaptację spotu na potrzeby kampanii przeprowadziły agencje WHAT oraz Play Production. Za zakup mediów i działania online (display) odpowiada Arena Media Communications, działania w social media realizuje Socialyse, zaś działania public relations wspiera Havas Sports & Entertainment.
Więcej informacji na topex.pl oraz na profilu marki na Facebooku: facebook.com/Sprytny.TOPEX. Spot reklamowy jest dostępny na kanale YouTube marki: youtube.com/user/TOPEXmov