Armani Jeans to marka nale¿±ca do presti¿owego domu mody rozpoznawalnego na ca³ym ¶wiecie. Prezentowane przez nich produkty cechuje oryginalne wzornictwo i najwy¿sza jako¶æ. Marka od lat dok³ada wszelkich starañ, aby tak¿e wystrój butików dorównywa³ kolekcjom. Dlatego te¿ wnêtrza sklepów Armani na ca³ym ¶wiecie s± dopracowywane w najdrobniejszych szczegó³ach i realizowane przez najlepszych specjalistów z bran¿y retail. Za adaptacjê w³oskiego projektu w Polsce odpowiada Forbis Group.
Grupa Armani jest obecnie jedn± z wiod±cych marek w sektorze mody i dóbr luksusowych na ¶wiecie. Zajmuje siê projektowaniem, produkcj±, dystrybucj± i sprzeda¿± produktów takich jak: odzie¿, dodatki, okulary, zegarki, bi¿uteria, elementy wystroju wnêtrza, perfumy i kosmetyki. Jedn± z sub marek nale¿±cych do domu mody jest Armani Jeans, która powsta³a w 1981 roku. Jest przede wszystkim adresowana do m³odych kobiet i mê¿czyzn ceni±cych sobie sportow± elegancjê oraz niezobowi±zuj±cy szyk. Na ¶wiecie jest ju¿ 18 butików Armani Jeans. Jeden z nich, warszawski, zosta³ otwarty w galerii Plac Unii City Shopping, a za jego wykonanie odpowiada³a grupa Forbis.
Co ciekawe, Forbis Group jest pierwsz± pracowni± spoza pó³wyspu apeniñskiego tworz±ca lokal dla tej marki. - To du¿e wyró¿nienie, ale tak¿e du¿e wyzwanie – podkre¶la Marcin Powierza, dyrektor zarz±dzaj±cy Forbis Group. Sprawowali¶my nadzór nad zleceniem od momentu otrzymania koncepcji aran¿acji, a¿ do koñca prac wykoñczeniowych – dodaje Powierza. Zadaniem projektantów by³o odtworzenie projektu zgodnego z w³oskimi standardami elegancji i stylu wyznaczanymi przez samego Armaniego.
Czê¶æ materia³ów potrzebnych do urz±dzenia butiku zosta³a sprowadzona prosto z W³och. Te wykonane w Polsce pochodz± z fabryki mebli Forbis Group. - Wszystkie meble wykonywane w kraju przez nasz± firmê zosta³y stworzone zgodnie z kanonem wyznaczonym przez markê Armani - zapewnia architektka Forbis Anna Sulima-Gillow.
Z zewn±trz, butik wita nas przeszklonymi witrynami i du¿ym logo marki w czerwonym kolorze. Wnêtrze natomiast zdominowane jest przede wszystkim przez barwy szaro¶ci z elementami klasycznej czerni i bieli. Styl tego miejsca przypomina klimat miejskiej d¿ungli. Powieszone na ¶cianach lustra, skórzane i b³yszcz±ce elementy oraz srebrzystoszare pufy nadaj± ch³odnemu i urbanistycznemu wnêtrzu elegancji i splendoru charakterystycznego dla Armaniego. O¶wietlenie zosta³o rozmieszczone tak, aby idealnie do¶wietla³o wieszaki na ubrania i szklane pó³ki.
Stworzenie spójnej koncepcji i wnêtrza spe³niaj±cego obietnice zadeklarowan± marce to najwa¿niejszy cel w projektowaniu sklepu, ale tak¿e przy adaptacji ju¿ istniej±cego konceptu. Tylko takie wnêtrze - niepowtarzalne i ¶ci¶le powi±zane z to¿samo¶ci± i wizerunkiem firmy, pozwoli budziæ zaufanie i trwa³e relacje z klientem. Dlatego te¿ pracownicy Forbis Group do³o¿yli wszelkich starañ, aby zrealizowac za³o¿enia ¶wiatowego koncernu i odtworzyæ przestrzeñ butiku tak, aby dostosowaæ go do wybranego wnêtrz i rynku polskiego, nie trac±c jednocze¶nie oryginalno¶ci projektu.
***
Forbis Group jest ekspertem w rozwi±zaniach projektowych dla bran¿y retail. Oferuje projektowanie wnêtrz zarówno punktów handlowo - us³ugowych, jak i czê¶ci wspólnych w centrach handlowych. Zapewnia kompleksow± aran¿acjê i ekspozycjê produktów. Wykonuje i dostarcza pe³ne wyposa¿enie sklepów, w tym meble sklepowe w³asnej produkcji, zapewniaj±c wysoki profesjonalizm dzia³añ oraz skuteczny project management.
W dobie sprzeda¿y internetowej mog³oby siê wydawaæ, ¿e sprzeda¿ tradycyjna odchodzi w zapomnienie – zw³aszcza w kontek¶cie wygody, szybko¶ci realizacji zamówienia czy ogólnego trendu przenoszenia wszelkiej aktywno¶ci w sferê on-line. Jednak aktualna sytuacja hurtowni budowlanych wskazuje na co¶ zupe³nie innego. Dlaczego klienci wol± zakupy w sklepach stacjonarnych? wiêcej...
¦redni, murowany dom na wsi, za mniej ni¿ pó³ miliona, zbudowany na kredyt, jako spe³nienie marzeñ. Taki jest statystyczny polski dom, wed³ug Oferteo.pl. Badania portalu podsumowuj±ce rok 2015 pokazuj±, ¿e wiêkszo¶æ trendów trzyma siê mocno od lat, a nowinki s± jeszcze ma³o popularne. wiêcej...
Standardy budownictwa energooszczêdnego dyktowane normami prawa unijnego i polskiego w du¿ym stopniu determinuj± za³o¿enia projektowe, a w konsekwencji wygl±d inwestycji. Wbrew obiegowym opiniom forma jednorodzinnego domu niskoenergetycznego nie musi odbiegaæ od tradycyjnych modeli. Jak zatem mo¿e wygl±daæ energooszczêdny dom przysz³o¶ci? wiêcej...
Od 1 stycznia br. funkcjonuj± zapisy nowelizacji ustawy o wyrobach budowlanych. Wprowadza ona m.in. nowe zasady oceny technicznej i publikowanie wyników kontroli wyrobów przez GUNB. Jak nowe przepisy wp³yn± na bran¿ê? wiêcej...
Realizacja projektu w kilka tygodni oraz elastyczno¶æ inwestycji dla potrzeb klienta. To tylko czê¶æ z wielu zalet budownictwa modu³owego. Jest to rozwi±zanie mobilne, które coraz czê¶ciej wykorzystuje siê w nowoczesnej przestrzeni biurowej, sportowej, artystycznej czy nawet w szkolnictwie. wiêcej...
Wydarzenia budowlane informacje ciekawe strony budowlane - to w katalogu budowlanym www.budowlane24h.pl. Firmy produkty oferty materiał budowlane dla każdego. Portal budowlany - www.budowlane24h.pl - domy nieruchomości strony sklepy hurtownie firmy budowlane. Oferty budowlane firm, usługodawców z branży budownictwo. Szukasz materiałów budowlanych na swoja budowę, remont sprawdź oferty. Promocje budowlane dają możliwość oszczędności tanich zakupów.