III Kongres Mieszkaniowy zorganizowały agencje Creative Answer i CreativeHarder na zlecenie Polskiego Związku Firm Deweloperskich i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Konsorcjum przeprowadziło zintegrowaną komunikację wydarzenia i zrealizowało wszystkie założenia przygotowanej strategii marketingowej i PR. Spotkanie odbyło się w Centrum Kongresowym przy Hali Stulecia we Wrocławiu.
Przed konsorcjum postawiono zadanie zorganizowania w zupełnie nowej odsłonie znanego już wydarzenia gospodarczego, na którym decydenci oraz branżowi liderzy wyznaczają kierunki rozwoju sektora, konstruktywnie dyskutują o jego problemach, a także wymieniają poglądy oraz doświadczenia. – Po raz kolejny udowodniliśmy, że kompleksowo koordynujemy projekty w zakresie BTL, pełnej logistyki eventowej, komunikacji, planowanie i zakup mediów, promocję i pozycjonowanie ekspertów, a także kampanie. – mówi Mikołaj Soszyński, CEO Creative Answer. Wszystkie zadania postawione przez Klienta zostały w pełni przez konsorcjum agencji zrealizowane, działania promocyjne wraz z pozycjonowaniem marki Kongresu Mieszkaniowego udowodniły, że jest to najważniejsze wydarzenie w branży mieszkaniowej.
Strategia i profesjonalizm
– Przygotowanie tak dużego i złożonego wydarzenia wymagało zaangażowania całego zespołu. Koordynacja dwóch paneli merytorycznych i sześciu debat to długotrwałe prace koncepcyjne, które prowadziliśmy równolegle z organizacją uroczystej Gali Wieczornej w Pawilonie Czterech Kopuł, należącym do Muzeum Narodowego we Wrocławiu. Przy organizacji III Kongresu Mieszkaniowego wykorzystaliśmy wiedzę zdobytą podczas współpracy z branżą deweloperską oraz wieloletnie doświadczenie w organizacji eventów. – podkreśla Artur Beck, CEO CreativeHarder.
Tematem przewodnim spotkania były „Perspektywy Rozwoju Mieszkalnictwa w Polsce”. Uczestnicy debatowali o tym czy da się budować za 2,5 tys. zł/m2, jaki wpływ na polską gospodarkę ma budownictwo mieszkaniowe i jakie są zagrożenia rozwoju mieszkalnictwa w Polsce. W Kongresie wzięło udział ponad 700 osób. We Wrocławiu spotkali się reprezentanci Rządu, samorządów, świata nauki, firm deweloperskich i budowlanych, a także przedstawiciele TBS, spółdzielni mieszkaniowych, instytucji finansowych, architekci i prawnicy. Punktem wyjścia do rozmowy była obecna polityka Rządu, zmiany w warunkach technicznych, ograniczenia gruntowe oraz trudna sytuacja na rynku finansowym dla branży mieszkaniowej.
Działania CSR
Konsorcjum agencji Creative Answer i CreativeHarder zaangażowało klienta w projekt kulturalny. PZFD, w imieniu firm członkowskich, objął patronatem konserwację zabytkowej księgi z XVII wieku, tj. Sztambucha wrocławskich czeladników murarskich i kamieniarskich. Za około pół roku będzie można go podziwiać w Muzeum Narodowym we Wrocławiu.
Konsorcjum agencji Creative Answer i CreativeHarder zostało wybrane w drodze konkursu przez Polski Związek Firm Deweloperskich, zrzeszający 140 deweloperów, którzy tworzą ponad 40 proc. wszystkich mieszkań dostępnych na rynku oraz Szkołę Główną Handlową w Warszawie, będącą najstarszą uczelnią ekonomiczną w kraju. III Kongres Mieszkaniowy to najbardziej prestiżowe wydarzenie branży mieszkaniowej w Polsce. Spotkanie zostało objęte patronatem Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa, Ministerstwa Rozwoju, Ministerstwa Energii, Wojewody Dolnośląskiego oraz Prezydenta Wrocławia.