redNet Media stawia na rozwój
Otwarcie na nowe branże reakcją na potrzeby konsumentów
Spółka redNet Media, kojarzona dotychczas przede wszystkim z imprezami targowymi w branży nieruchomości, już w przyszłym roku wyrośnie na największego organizatora targów w Polsce nieposiadającego własnego obiektu wystawienniczego. Liczba wystawców, odwiedzających i imprez, zorganizowanych w 2011 roku, wskazuje na to, że otwarcie warszawskiej firmy na nowe branże spowoduje, że redNet Media znacznie się rozwinie i stanie się niekwestionowanym liderem.
Sztandarową imprezą organizowaną przez redNet Media są targi mieszkaniowe. Obecnie organizowane w 6 miastach w Polsce (w Gdańsku, Łodzi, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu) noszą nazwy – Targi redNet Dom Mieszkanie / Dom Mieszkanie Wnętrze oraz Trójmiejskie Targi Mieszkaniowe ERGO ARENA. Wcześniej znane jako Targi Mieszkaniowe tabelaofert.pl i Targi Aranżacji Wnętrz, w nadchodzącym roku będę miały w zależności od miasta swoją nastą lub nawet już ponad dwudziestą edycję.
– Jesteśmy doświadczonym organizatorem targów, który ma za sobą 113 edycji imprez w branży nieruchomości – mówi Magdalena Serwatko, prezes redNet Media. – Wyznaczamy trendy w realizacji przedsięwzięć targowych i jako pierwsi pokazujemy szerokiej publiczności rynkowe debiuty. Wyróżniamy się największą liczbą imprez, obiektami w jakich je organizujemy, współpracą z ponad 700 wystawcami, a przede wszystkim liczbą blisko 100 000 zwiedzających w roku. Nasze działania podejmowane są w oparciu o dialog z wystawcami i zwiedzającymi. Poprzedzamy je odpowiednimi badaniami i analizami rynku. Stąd wciąż wprowadzane przez nas udoskonalenia projektów autorskich, które się sprawdzają oraz wprowadzane co sezon nowości.
W ramach przyjętej strategii redNet Media konsekwentnie realizuje plany ekspansji na nowe rynki i otwiera się na nowe branże. Ponad 10 lat temu wystartowała z projektem skierowanym do deweloperów, banków i innych firm związanych z nieruchomościami. W roku 2012 planuje uruchomienie trzech nowych projektów związanych z dziećmi, kobietami i tzw. grupą size plus.
– Rok przyszły będzie dla redNet Media okresem dużego rozwoju – mówi prezes Serwatko. – Rozszerzenie naszych działań o nowe projekty, powołanie do życia dwóch nowych imprez – Targów dla Kobiet – Planeta Piękna i Międzynarodowych Targów Size Plus – Większy Wymiar Piękna oraz kontynuowanie i poszerzanie projektu Targów Przedszkolaka, rozpoczętego dwa lata temu przez spółkę Expo 4U, o dzieci w różnym wieku, to nowe wyzwania i nadzieje, ale przede wszystkim reakcja na potrzeby konsumentów, którzy poszukują właśnie tego typu wydarzeń targowych.
redNet Media rozwija swą działalność nie tylko na polu targowym. Zespół, który ją tworzy, to specjaliści oraz ludzi z pasją i doświadczeniem. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów realizują wszelkiego rodzaju zlecenia z zakresu marketingu, PR-u, grafiki oraz zabudowy stoisk targowych. Doradzają, pomagają i działają w sytuacjach zwykłych i nadzwyczajnych. Każdy produkt i usługę świadczoną przez redNet Media charakteryzuje wysoka jakość oraz indywidualne podejście do każdego klienta.
– Nowe projekty targowe, rozszerzenie działalności marketingowej i ciągle poszerzająca się oferta, to nie koniec rozwoju redNet Media – mówi prezes Serwatko. – Niebawem znów zaskoczymy was czymś nowym. Jeszcze nie powiedzieliśmy ostatniego słowa.
Zapraszamy na Targi redNet.
Autor: Katarzyna Mejer