TPI to największy dostawca rozwiązań pomiarowych dla budownictwa, geodezji i innych branż w Polsce. Firma stale się rozwija, dlatego też postanowiła zmienić swoją stronę internetową. Zadanie to powierzyła agencji interaktywnej Migomedia. Celem nowej strony będzie umocnienie wizerunku firmy na rynku oraz jak najbardziej przejrzysta prezentacja jej oferty.
Zakres prac Migomedia obejmuje opracowanie struktury strony, przygotowanie projektów graficznych strony głównej i podstron, wdrożenie strony, dedykowanych modułów i funkcjonalności wraz z wersją responsywną serwisu czyli wersją strony na urządzenia mobilne.
Najważniejsze funkcjonalności, które zostaną wdrożone na nowej stronie TPI to, wirtualny doradca ułatwiający odnalezienie produktów, które mogą interesować użytkownika. Na początku to użytkownik odpowiada na pytania dotyczące szukanego przez niego produktu. Następnie na podstawie uzyskanych odpowiedzi, wyświetlana jest lista najbardziej pasujących towarów, którą potencjalny klient może zapisać w formie PDF, wydrukować lub też może zadać pytanie za pomocą formularza kontaktowego o konkretny produkt z wygenerowanej dla niego listy. Inne funkcjonalności to, np. przejrzysty katalog produktów, a także możliwość tworzenia wariantowych formularzy kontaktowych.
Kategorie produktów w menu zaprezentowane zostaną tak, aby odwiedzająca stronę osoba mogła jak najszybciej znaleźć to, czego szuka. To bardzo ważne, ponieważ oferta firmy jest bardzo duża. W razie wątpliwości potencjalny klient będzie mógł też skorzystać z pomocy wirtualnego doradcy oraz szybko skontaktować się z odpowiednim biurem sprzedaży poprzez formularz kontaktowy.
Modułami, które zostaną wdrożone na stronie i zasługują na uwagę są m.in.:
-
Moduł aktualności, w którym wiadomości wyświetlają się zarówno na stronie głównej, podstronie z aktualnościami, jak również w podstronach branż, do których zostały przypisane.
-
Moduł zapisu do newslettera, znajdujący się na stronie głównej jak i podstronach.
-
Moduł formularzy kontaktowych, umożliwiający tworzenie formularzy kontaktowych w CMS, z możliwością dodania dowolnej ilości i rodzaju pól do wypełnienia. Wiadomość wysłana z formularza kontaktowego trafi do biura regionalnego według regionu, który wybrał użytkownik podczas jego wypełniania.
-
Moduł FTP. Za pomocą tego modułu użytkownik może wgrać na serwer pliki odnoszące się do produktów z oferty firmy, oznaczając ich kategorię i przypisując do określonego działu. Następnie ma możliwość wygenerowania linku, który umożliwia pobranie pliku przez osoby, które nie są zarejestrowane w systemie.
Nowa strona firmy TPI będzie intuicyjna, układ treści w serwisie przejrzysty, a nawigacja jak najbardziej uproszczona dla użytkownika. Wszystko po to, aby jak najszybciej można było odnaleźć poszukiwane informacje czy towary. To bardzo ważne biorąc pod uwagę fakt, że firma w swojej ofercie posiada bardzo szeroki wachlarz produktów. Dzięki responsywnej wersji strony użytkownicy nie będą mieć problemu z otwarciem jej również na urządzeniach mobilnych, ponieważ jej układ oraz treść automatycznie dopasują się do rozmiaru ekranu urządzenia, na którym są wyświetlane.