Jak zarządzać swoimi dostawami łatwo, szybko i wygodnie? Dachser proponuje eLogistics

Czy można zdalnie zarządzać zleceniami i dostawami? Jak maksymalnie ułatwić sobie współpracę z operatorem logistycznym? Dachser proponuje swoim klientom platformę komunikacyjną eLogistics, która dzięki wykorzystaniu internetowych narzędzi umożliwia klientom dostęp do zarządzania transportem towarów.

Firma logistyczna, aby móc efektywnie pracować dla swoich klientów, musi dysponować odpowiednim zapleczem informatycznym. Obecnie systemy IT nie tylko pomagają w zarządzaniu oraz optymalizują procesy logistyczne, ale również tworzą swoistą platformę komunikacji z klientem. Dachser, działający globalnie operator logistyczny, proponuje swoim klientom szereg aplikacji działających online, ułatwiających codzienną współpracę i komunikację.

Stały kontakt i kontrola


Aplikacje eLogistics zostały stworzone, aby umożliwić klientom stały kontakt z operatorem, ułatwić dostęp do informacji o przesyłkach oraz pomóc sprawnie zarządzać zleceniami online. Dzięki tym aplikacjom wiele czynności można wykonać łatwo, wygodnie i szybko. Klient może m.in. obliczyć koszt przewozu na stronie internetowej, jednym kliknięciem wysłać zlecenie, a następnie monitorować los swojej przesyłki. „Nasi klienci bardzo cenią sobie możliwość pracy na platformie internetowej eLogistics – łatwo i szybko mogą przesłać zlecenia, śledzić swój transport oraz sprawnie zarządzać przesyłkami. Korzystanie z eLogistics jest bardzo łatwe i intuicyjne, klienci potrzebują jedynie dostępu do sieci internetowej” – mówi Grzegorz Lichocik, prezes Dachser w Polsce. Na całym świecie z aplikacji eLogistics korzysta 12 000 klientów firmy Dachser, a w Polsce 300. Najpopularniejsze operacje klientów w eLogistics to wysyłanie zleceń, przeliczanie kosztów, sprawdzanie statusu przesyłki i rozliczanie faktur.

Aplikacje eLogistics:
shipmentpointer –
Umożliwia błyskawiczny dostęp do danych o przesyłce. Status przesyłki można uzyskać również poprzez sms.

shipmentcontrol –
Dzięki wykorzystaniu techniki GPRS, śledzi przesyłki – informacje z urządzenia mobilnego kierowcy są przesyłane do systemu centralnego. Klienci mogą szybko uzyskać informację np. o czasie dostawy.

transportorder –
System do składania zleceń spedycyjnych i zleceń odbiorców online. Dzięki integracji z systemem TMS (transport management system), aplikacja może być personalizowana.

feightquotation
 – Umożliwia obliczanie kosztów przewozu

warehousecontrol –
Umożliwia śledzenie losów przesyłki w magazynie. Można sprawdzić zarówno status przesyłki, jak i śledzić towar po numerze seryjnym.

productpilot
 – Ułatwia wybór odpowiednich usług entargo. Pozwala ustalić czas dostawy na terenie całej Europy, wystarczy wprowadzić kod kraju i kod pocztowy.

ordermonitor –
Umożliwia szczegółowe monitorowanie zamówień złożonych u dostawców z całego świata. Klienci mogą korzystać z funkcji zaawansowanego wyszukiwania, tworzenia raportów oraz przesyłania dokumentów na serwer.

invoicecenter –
Umożliwia zarządzanie fakturami

palletpoolaccount
 – Elektroniczne rozliczanie palet, obejmujące zarządzanie opakowaniami typu europaleta, palety Dusseldorf i skrzynie.

W 2011 roku Dachser, międzynarodowy operator logistyczny, wygenerował obrót
w wysokości 4,3 miliarda euro, zatrudniając 21 000 pracowników w 315 oddziałach na całym świecie. Firma dostarczyła 49,3 miliony przesyłek o łącznej wadze 37,1 milionów ton.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *