Już po raz drugi marki z branży budowlanej mogą zgłaszać swój udział w badaniu PremiumBrand i starać się o tytuł Marka Wysokiej Reputacji w sektorze budowlanym. Nowa edycja projektu ruszyła 1 lutego tego roku.

Jaka korzyść czeka zgłoszone marki z sektora budowlanego? Przede wszystkim mogą one zyskać niezależne referencje oparte na profesjonalnych oraz rzetelnych badaniach przeprowadzonych przez profesjonalne instytucje, a także tytuł Marki Wysokiej Reputacji PremiumBrand 2013 w sektorze budowlanym. Projekt dąży bowiem do wspierania w działaniach promocyjnych marek budowlanych, cieszących się dobrą reputacja.

 

 Projekt badawczy PremiumBrand w sektorze budowlanym przeprowadzany jest po raz drugi

Fot. PremiumBrand

rojekt PremiumBrand polega na przeprowadzeniu badań wśród 100 właścicieli lub managerów hurtowni, składów budowlanych oraz specjalistycznych sklepów. Wskaźnik reputacji jest budowany na podstawie wytycznych, do których zaliczają się trwałość produktu, jego funkcjonalność, a także to, czy marka jest godna polecenia, a produkt wart swej ceny. Badanie przeprowadzone będzie przy pomocy metody CATI. Marki, które przekroczą 60 na 100 możliwych do zdobycia punktów otrzymają tytuł Marki Wysokiej Reputacji PremiumBrand 2013, a także godło promocyjne oraz pakiet laureata, które zostaną oficjalnie wręczone na gali rozdania nagród.

Organizatorzy badania liczą, że PremiumBrand 2013 będzie cieszyć się dużym zainteresowaniem w branży budowlanej. W zeszłym roku tytuł Marki Wysokiej Reputacji PremiumBrand 2012 w sektorze budowlanym otrzymała uznana marka izolacji budowlanych i technicznych.

Aby wziąć udział w projekcie PremiumBrand 2013 należy dokonać pisemnego zgłoszenia poprzez wypełnienie formularza dla marek. Ostateczny termin składania kandydatur mija 29 marca 2013 roku o godzinie 15.30. W kwietniu natomiast przeprowadzane będą badania zgłoszonych marek oraz firm z sektora budowlanego. Wyniki zostaną ogłoszone na oficjalnej gali, która odbędzie się 20 czerwca 2013 roku w Warszawie.

Reputacja stanowi kluczowy element wizerunku marki, przesądza o wyborach konsumentów oraz lojalności wobec marki. Badanie PremiumBrand bada oraz nagradza firmy i marki za ich wysoką opinię wśród konsumentów. Dodatkowo wyróżnia się tym, że laureaci nagradzani są na podstawie wyników niezależnych, profesjonalnie przeprowadzonych badań, a nie subiektywnych ocen jurorów. Co istotne, metodologia przygotowana została w oparciu o polskie realia, co sprawia, że tytuł PremiumBrad jest prestiżową nagrodą dla firm oraz marek z sektora budowlanego dostępnych na krajowym rynku.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *