budowlane24h.plbudowlane24h.pl

Dodaj wpis do katalogu

Idź do katalogu

Regulamin


?>

Firma NordGlass rozwija franczyzowy koncept sprzedaży

2013-01-09

Wiodący producent szyb dla branży motoryzacyjnej - firma NordGlass aktywnie rozwija franczyzowy koncept sprzedaży. Możliwość posiadania własnego punktu serwisowego pod szyldem NordGlass, współpraca z renomowanym producentem, który zapewnia specjalistyczne szkolenia techniczne i handlowe, dopływ klientów indywidualnych i korporacyjnych oraz specjalistyczny „know - how” to tylko niektóre zalety kooperacji z marką NordGlass dla franczyzobiorców z Polski.

Firma NordGlass możliwość przystąpienia do sieci franczyzowej zapewnia zarówno dużym punktom serwisowym, jak i lokalnym przedsiębiorcom – głównie z branży motoryzacyjnej, którzy chcą wzbogacić prowadzoną działalność o usługi wymiany i naprawy szyb samochodowych. Uzupełnienie dotychczasowej oferty jest dla nich szansą na większą dywersyfikację zakresu działań, zdobycie nowych klientów indywidualnych i korporacyjnych, a co za tym idzie bardziej stabilny i rozwojowy biznes we współpracy z uznaną marką z branży motoryzacyjnej.

NordGlass - ugruntowana marka

NordGlass jest największą ogólnopolską marką, której oddziały znaleźć można na terenie całego kraju. Wysoka dostępność gotowych produktów oraz poziom świadczonych usług to od lat cechy charakterystyczne jej punktów serwisowych . Franczyzobiorcy współpracujący z marką NordGlass mogą liczyć na systematyczną i kompleksową opiekę. „Naszym partnerom franczyzowym gwarantujemy nie tylko rozpoznawalność jaką niesie za sobą marka NordGlass ale przede wszystkim efektywne metody prowadzenia przedsiębiorstwa. Oferujemy im zatem profesjonalne szkolenia techniczne i handlowe, innowacyjne zaplecze, wsparcie z zakresu najnowszych technologii oraz kampanie promocyjne umożliwiające dotarcie do szerszej grupy potencjalnych klientów, zarówno indywidualnych, jak i korporacyjnych” mówi Marek Grabowski, Dyrektor Handlowy i Członek Zarządu w firmie NordGlass. Choć każdy punkt w sieci działa samodzielnie to za sprawą licznych szkoleń jego standardy dostosowane są do wymogów marki NordGlass. „Wejście w kooperację z marką NordGlass umożliwia rozwój potencjału lokalnych biznesów motoryzacyjnych a dzięki wypracowanej renomie naszej firmy większą rozpoznawalność na tle konkurencji” – dodaje mówi Marek Grabowski z firmy NordGlass. 

Wachlarz korzyści NordGlass

Wyspecjalizowany punkt serwisowy firmy NordGlass jest dla wielu przedsiębiorców szansą na intensywny rozwój i przynależność do największej ogólnopolskiej sieci serwisów szyb samochodowych. W ramach umowy franczyzowej partnerzy, prowadzący filie pod szyldem NordGlass, otrzymują pełne wsparcie ze strony Customer Care Center. Wypracowane standardy obsługi, zarówno klientów indywidualnych, jak i korporacji przekazywane są franczyzobiorcom podczas dedykowanych szkoleń technicznych i handlowych. Wykorzystując sprawdzony know–how marki NordGlass, przedsiębiorcy mogą również liczyć na dostęp do nowoczesnych narzędzi i zaawansowanej technologii. Firma NordGlass swoim parterom przekazuje także sprawdzony system informatyczny umożliwiający sprawniejszą obsługę zamówień i zleceń. Franczyzobiorcy mogą również liczyć na wsparcie logistyczne oraz treningi techniczne prowadzone przez doświadczonych profesjonalistów. Trenerem montażystów z ramienia NordGlass jest bowiem między innymi Jarosław Kuciński, który podczas zawodów International Master Fitter 2012, weryfikujących profesjonalizm w zakresie naprawy i wymiany samochodowych szyb, zasiadał w międzynarodowym jury.

Obiecujące perspektywy rozwoju

Sporą część klientów korzystających z punktów serwisowych NordGlass stanowią osoby dokonujące likwidacji szkody z ubezpieczenia. Firma NordGlass od lat współpracuje z większością firm ubezpieczeniowych w Polsce, które oferują ubezpieczenie AC oraz dodatkowe ubezpieczenie szyb. Ceniony partner na rynku motoryzacyjnym związany jest także z firmami CFM (Car Fleet Management) oraz z indywidualnymi flotami. Stały dopływ zleceń z rynku korporacyjnego sprawia, że firma NordGlass zapewnia serwis milionom aut rocznie. Korzyści z tego tytułu odnoszą również franczyzobiorcy. Dzięki podpisanym umowom na likwidację szkód szybowych także partnerzy firmy NordGlass, już na starcie działalności, otrzymują dostęp do klientów towarzystw ubezpieczeniowych i segmentu korporacyjnego. Stwarza to niezwykle atrakcyjne perspektywy rozwoju i poszerzenie dotychczasowego grona klientów o największe przedsiębiorstwa oraz floty zarządzane zewnętrznie lub przez utrzymujące je firmy. Warunkiem przystąpienia do sieci franczyzowej NordGlass jest wniesienie przez przedsiębiorcę wstępnej opłaty franczyzowej w wysokości 35 tys. zł.

Firma NordGlass pozostaje otwarta na współpracę z lokalnymi warsztatami samochodowymi, lakierniami, blacharniami, myjniami, jak również z dealerami samochodowymi, prywatnymi właścicielami punktów autonaprawy, wulkanizacji i serwisów klimatyzacji. Franczyzowy koncept sprzedaży firmy NordGlass w Polsce adresowany jest do przedsiębiorców, którzy prowadząc działalność okołomotoryzacyjną, dysponują odpowiednim lokalem, znają specyfikę lokalnego rynku i chcą czerpać korzyści ze współpracy z tak uznaną w Europie marką, jaką jest NordGlass.

NordGlass Sp. z o.o.

ul. Bohaterów Warszawy 11

75-211 Koszalin

e-mail: sekretariat@nordglass.pl

http://www.nordglass.pl

Zlokalizowana w Koszalinie firma NordGlass to wiodący europejski producent szyb dla branży motoryzacyjnej. Produkuje najwyższej klasy szyby czołowe do ponad 1300 najpopularniejszych modeli samochodów i dystrybuuje je w całej Europie i poza jej granicami. Firma posiada także największą i najlepiej rozpoznawalną w Polsce sieć serwisową, która świadczy usługi w zakresie naprawy i wymiany szyb samochodowych na terenie całego kraju.

PR
AF

Dodaj do:   Dodaj do gwar   Dodaj do linkr   Dodaj do del.icio.us   Dodaj do wykop

szyby samochodowe szyby dla branży motoryzacyjnej NordGlass informacje budowlane franczyza firmy budowlane

Zobacz także...

Dobra hurtownia na wagę złota, czyli dlaczego kontakt ze specjalistą ma kluczowe znaczenie?

2016-12-06

Dobra hurtownia na wagę złota, czyli dlaczego kontakt ze specjalistą ma kluczowe znaczenie?

W dobie sprzedaży internetowej mogłoby się wydawać, że sprzedaż tradycyjna odchodzi w zapomnienie – zwłaszcza w kontekście wygody, szybkości realizacji zamówienia czy ogólnego trendu przenoszenia wszelkiej aktywności w sferę on-line. Jednak aktualna sytuacja hurtowni budowlanych wskazuje na coś zupełnie innego. Dlaczego klienci wolą zakupy w sklepach stacjonarnych? więcej...

Polak buduje dom tradycyjnie – Raport o budowie domów w 2015 roku

2016-04-19

Polak buduje dom tradycyjnie – Raport o budowie domów w 2015 roku

Średni, murowany dom na wsi, za mniej niż pół miliona, zbudowany na kredyt, jako spełnienie marzeń. Taki jest statystyczny polski dom, według Oferteo.pl. Badania portalu podsumowujące rok 2015 pokazują, że większość trendów trzyma się mocno od lat, a nowinki są jeszcze mało popularne. więcej...

Energooszczędność i styl – jak to połączyć?

2016-02-03

Energooszczędność i styl – jak to połączyć?

Standardy budownictwa energooszczędnego dyktowane normami prawa unijnego i polskiego w dużym stopniu determinują założenia projektowe, a w konsekwencji wygląd inwestycji. Wbrew obiegowym opiniom forma jednorodzinnego domu niskoenergetycznego nie musi odbiegać od tradycyjnych modeli. Jak zatem może wyglądać energooszczędny dom przyszłości? więcej...

Nowelizacja ustawy o wyrobach budowlanych już weszła w życie

2016-02-02

Nowelizacja ustawy o wyrobach budowlanych już weszła w życie

Od 1 stycznia br. funkcjonują zapisy nowelizacji ustawy o wyrobach budowlanych. Wprowadza ona m.in. nowe zasady oceny technicznej i publikowanie wyników kontroli wyrobów przez GUNB. Jak nowe przepisy wpłyną na branżę? więcej...

Modułowa mobilność w biznesie

2015-10-28

Modułowa mobilność w biznesie

Realizacja projektu w kilka tygodni oraz elastyczność inwestycji dla potrzeb klienta. To tylko część z wielu zalet budownictwa modułowego. Jest to rozwiązanie mobilne, które coraz częściej wykorzystuje się w nowoczesnej przestrzeni biurowej, sportowej, artystycznej czy nawet w szkolnictwie. więcej...